Avon Beauty Blog Day 2015.



Znam da Vam je već vjerojatno dosta postova i dojmova o ovogodišnjem Beauty Blog Day-u, ali meni je ovo bio prvi i želim s Vama podijeliti svoje dojmove.

Avon Beauty blog Day održao se 28. ožujka 2015. godine u Zagrebu, u restoranu Spoon u sklopu Hypo Centra. U predivnom i pomalo bajkovitom prostoru okupilo se oko 100-tinjak beauty blogerica iz cijele Hrvatske kao i organizatora i beauty partnera.
Glavne i odgovorne organizatorice za ovaj predivni događaj su Ana i Mirela sa portala Ogledalo. Ovim putem im želim zahvaliti što su nam omogućile da se sve okupimo na jednom mjestu. Glavni sponzor ovog BBDay-a je Avon čija je predstavnica simpatična Lucija Josipović. Uz Avon, tu su bili i Biobaza, Foreo, Maybelline, Matrix te Ziaja kao beauty partneri.

Za početak, ja sam već tjednima prije bila toliko nervozna jer nisam nikoga poznavala uživo osim Blaženke sa bloga Beautylicious, samo sam ih znala preko njihovih blogova koje pratim. To jutro sam posebno nervozna bila, pogotovo kad sam došla u Hypo centar. Ali tu nervozu sam umanjila družeći se s kolegicama beautyblogericama Andrejom sa bloga MakeupFANdra, te Kristinom sa bloga My magical corner kojima je ovo isto bio prvi BBD.

Nakon što smo se sve okupile i međusobno družile uz doručak i kavu, imale smo predavanje od Avona pod nazivom Ljepota dolazi iznutra. Predstavljena je nova linija Avon krema za lice Nutraeffects na bazi chia sjemenki, sjemenki nara i sjemenki egzotične Rajske ptice. Pušten nam je i filmić o prevenciji raka dojke u sklopu projekta sve za nju, koji je stvarno bio poučan.

Na linku možete pogledati Odu grudima:  Oda grudima
 
Također, održano je i predavanje Sve o bloganju na kojem sam kao nova blogerica dosta toga naučila. Između ostalog, beauty partneri Biobaza i Foreo su nam predstavili svoje proizvode i nove linije. 

Biobaza nam je predstavila svoju novu Hidraradiance liniju za čišćenje i njegu kože na bazi peršina, boražine i vitamina E koja je namjenjena svim tipovima kože.
Linija se sastoji od gela za umivanje, tonika, uljnog seruma i antioksidativnog fluida. Gel za umivanje i fluid smo dobile u poklon vrećicama, pa se baš veselim isprobavanju. 

(slika preuzeta sa facebook stranice Beauty blog Day-a)

            Foreo je relativno nova tvrtka na našem tržištu, a predstavili su nam uređaje za čišćenje lica Lunu i Lunu mini, koji će uskoro biti dostupni i kod nas. Rade na principu T-Sonic i koriste se isključivo za uklanjanje ostataka šminke pulsacijama koje na taj način izvlače nečistoće iz pora. Moram priznati da me dosta zaintrigirao ovaj uređaj i voljela bih ga isprobati. Ali zasad, nažalost, mogu samo maštati jer je cijena oko 200€.


Nakon kratkog Sweet breaka na kojem smo kušali odlične cupcake koje je napravila Jelena Pahić sa bloga Chloe's cake lab.


Održan je i panel između blogerica i predstavnika beauty brendova. Na panelu je sudjelovala Lucija Josipović iz Avona, Martina sa bloga Dear skin, Persa Karać sa bloga Beauty&Sweets, te predstavnici Biobaze i Forea.
Rješavala su se pitanja vezana uz suradnju blogerica sa brandovima i plaćenih suradnji. Svaka strana je imala dobre argumente, te smo sve nejasnoće uspjeli kolko-tolko rješiti. Naravno, sve ovisno o blogericama i o tome kako se postave prema brandovima.

(slika preuzeta sa facebook stranice Beauty blog Day-a)

Na kraju je proglašena i beauty blogerica za prošlu godinu, a to je Sara Podsečki sa bloga Sara’s Magical World kojoj i ovim putem čestitam od srca.


I zaključak na kraju:

Bilo mi je zadovoljstvo prisustvovati ovakvom druženju, i zahvaljujem se Ani i Mireli na odličnoj organizaciji, te beauty partnerima na predivnim poklonima koje jedva čekam isprobati. Drago mi je jer sam na svom prvom BBD-u upoznala i druge blogerice, među kojima Andreju sa bloga Makeupfandra, Kristinu sa bloga My magical corner, Anitu sa bloga A Lady, s kojima ću zasigurno ostati u kontaktu.

Veselim se idućem BBD-u te novim poznanstvima!


Primjedbe

  1. :) Bilo nam je stvarno dobro, uzevši u obzir nervozu zbog nepoznavanja apsolutno nikog!! Rekla bih da smo prilično dobro kliknule, uzevši da nam je ovo bio prvi kontakt!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Daa, slazem se :) Nadam se da cemo i prije iduceg BBD-a popiti koju kavicu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. My magical corner13. travnja 2015. u 23:25

    S obzirom kolko smo bile nervozne na početku, sve je prošlo odlično :). Jako mi je drago što sam vas upoznala i nadam se da ćemo se i dalje družiti. :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar