Maybelline Lash Sensational maskara



Danas Vam donosim svoju recenziju nove Maybelline-ove maskare koju smo dobile na ovogodišnjem BBD-u. 

Iskreno, do sad nisam probala ni jednu Maybelline-ovu maskaru, tako da ni nisam znala što očekivati iako sam čula same pohvale za njihove maskare. U nastavku pročitajte moje dojmove.

Maskara dolazi u prepoznatljivom Maybelline-ovom pakiranju, od čvrste plastike i u metalik rozoj boji sa crnim natpisom. 
Četkica je gumena, oblika koji je taman za lako i jednostavno nanošenje. Dolazi u pakiranju od 9.5 ml, a cijena joj je oko 70 kn. 



Rok trajanja je oko 6 mjeseci nakon otvaranja. 

Formula same maskare je malo mokrija, ali to ne predstavlja nikakav problem. Brzo se osuši te se meni ne preslikava kada ju nanesem na gornje i donje trepavice. Četkica lako zahvaća sve trepavice, pa čak i one u samom kutu oka te ih odlično produžuje. 

Ovako izgledaju moje trepavice bez maskare


i sa maskarom:



Maskara je dosta izdržljiva, trepavice zadržavaju oblik cijelo vrijeme, a i lako se skida. Ja ju skidam sa Garnierovom micelarnom.

Moji dojmovi:

Kada sam prvi put stavila maskaru moj komentar bio je WOW!! Trepavice su mi izgledale kao da imam umjetne, a opet prirodnog oblika. Sviđa mi se to što lijepo odvaja trepavice, i pogled čini otvorenijim. Jedino treba biti oprezan sa nanošenjem slojeva, primjetila sam da ako stavim više slojeva trepavice se počinju lijepiti, tako da stavljam samo jedan sloj koji mi čist dovoljno naglasi trepavice koliko je potrebno. Mislim da je ova maskara postala moj favorit među maskarama.


Koristite li i Vi Maybelline maskare? Hoćete li isprobati ovu maskaru?


 

Primjedbe

  1. Trenutno mi stoji u kutiji s neotvorenim proizvodima, kada potrošim ovu koju trenutno koristim bacam se na isprobavanje, s obzirom da su dojmovi većinom vrlo pozitivni nadam se da će mi biti dobra :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako sam i ja čekala da potrošim svoju staru maskaru kako bi mogla ovu isprobati, i stvarno mi je odlična :) Javi dojmove kad kreneš koristiti!

    OdgovoriIzbriši
  3. My magical corner24. travnja 2015. u 22:19

    Od Maybelline-a sam korstila zutu sa crnim i odlicna mi je. Ovu jos nisam isprobala jer imam dosta otvorenih pa ceka na red. Nadam se da ce mi biti dobra. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao nećkam se oko nje već mjesec dana valjda, ne znam ni sama. Ne volim gumene četkice, u tome je problem, a i već imam 2 otvorene maskare koje volim i ne bih htjela da se osuše. Ali vjerojatno joj neću moći odoljeti ;) Drago mi je da je tebi tako dobra!

    OdgovoriIzbriši
  5. stavljala sam dva ili tri puta ovu maskaru, i iako mi, kako kaže, da zanimljiv izgled trepavicama, nije mi dala dovoljno volumena..
    vjerojatno ju trebam još razraditi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sve ovisi kako ju naeseš i kolike su tvoje trepavice. Ne daje baš preveliki volumen kao njihove prethodne maskare, koliko sam čula (jer kako sam napisala, meni je ovo prva njihova maskara), ali savršeno odvaja i daje nekako glamurozan look :)

      Izbriši
  6. Odlicno izgleda, ja je jos uvijek nisam probala ali budem uskoro jer je svi hvale :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar