Geliranje noktiju i oprema

Već duže vrijeme sam sanjala o tome kako ću imati sve potrebno za geliranje noktiju i kako ću si sama raditi nokte, ali i drugima. U srednjoj smo frendica i ja čak dogovarale kako ćemo ići skupa u neki biznis sa noktima, hehe. 
Sve je to bilo toliko nestvarno, do prošlog rođendana kada sam nakon par kupnji na e-bayu kupila i dugo priželjkivanu UV lampu. Mojoj sreći nije bilo kraja. Nakon par dana odmah sam sjela za stol i primila se posla, izradi svojih prvih geliranih noktiju. 
Prije toga nisam nikad nikome radila nokte, samo sam pratila korake svaki put kad bi otišla na ugradnju. Mogu Vam reći da sam sama na sebe bila ponosna, koliko je to dobro izgledalo. Naravno, sad sam već vještija nego onda, ali za prvi put su bili ok i držali su čak neko vrijeme.

Kao što sam već spomenula, moje ostvarivanje sna je krenulo kupnjama na e-bayu. Bilo je tu osnovnih UV gelova, kistića za gel i crtanje, pa polirnih blokova, klješta za rezanje tipsi, pa čak i jastučića za ruke koji nažalost još nijednom nisam upotrijebila, jer dosad sam radila samo sebi nokte. Ne usudim se još nikome raditi, znam kako je meni bilo kada su mi nestručne osobe radile nokte. Trčala bi doma i odmah rašpala do oblika kakav je meni pasao i prekrivala raznim lakovima. 

No, da Vas više ne davim tekstom i svojom pričom, pokazat ću Vam i ukratko napisati kako ja radim svoje nokte i koji pribor koristim.

Pa da počnemo...

Znači, kao prvo treba srediti kožicu oko noktiju. Za to Vam treba pogurivač kožice i male škarice


Nakon toga treba srediti ploču nokta, tako što sa polirnim blokom izmatiramo nokat kako bi maknuli prirodni sjaj nokta


Kada dobro izmatiramo nokat, pomoću cleansera očistimo površinu nokta kako bi uklonili vlagu i sjaj s nokta. Ja koristim ovaj od Essence i odličan je, iako možete koristiti i obični alkohol iz ljekarne.


Sljedeći korak je biranje odgovarajuće veličine tipse koja pristaje Vašem prirodnom noktu. 
To učinite za sve nokte.



Ako ste odabrali tipsu koja je malo veća od potrebne upotrijebite turpiju kako bi izrašpali rubove tipse. Budite sigurni da bočne linije prate prirodan rast nokta. 
Kada ste odabrali odgovarajuću veličinu tipse, nanesite ljepilo za tipse tako da prekrije cijelu površinu utora tipse. Zalijepite tipsu izbjegavajući stvaranje mjehurića zraka na spoju između tipse i prirodnog nokta.

 
Ako koristite tipse s dubokim utorom izrašpajte spoj između tipse i prirodnog nokta tako da postane nevidljiv.
Višak prašine od turpijanja možete maknuti pomoću male četkice


Skratite tipse na željenu dužinu nokta koristeći klješta za rezanje tipsa.



Kada ste skratili dužinu nokta, pomoću turpije oblikujte željeni oblik. Meni je nekako najdraži bademasti oblik, jer mi je puno lakše s takvim noktima sve raditi nego sa kockastim oblikom.

Idući korak je stavljanje primera, na početku sam koristila Sina primer i mogu reći da mi je on kao jednom amateru čist ok, iako se stručne noktarice nebi složile samnom. U zadnje vrijeme koristim od Essence 2u1 Base and top coat (na slici gornji), i mogu reći da je odličan! Puno je lakše njegovo nanošenje jer ima četkicu kao lak za nokte i možda za početnike puno bolje rješenje nego nanošenje sa kistom.



Nakon što ste nanijeli primer, ruku staviti u UV lampu na 3 minute (ja u svojoj lampi svaki sloj držim toliko).




 Ako planirate stavljati gel u boji, onda to sad napravite nakon primera. Prvi sloj gela nanesite u tankom sloju, te ponovo ruku stavite u UV lampu na 3 minute. 
Nakon toga, odmastite nokte pomoću vatice (blazinica) i cleansera, time se skida ljepljivi sloj gela.

Sada ide drugi, malo deblji sloj gela, ili ako mislite stavljati glitter gel, onda stavljate njega u ovom koraku. Te opet 3 minute stavite u UV lampu.


Nakon toga, ja volim staviti top coat koji daje dodatni sjaj noktu. Kao što ste mogli vidjeti na ranijoj slici, to je isto od Essence. 

Da, nakon što završite sa geliranjem noktiju, dobro je kožicu oko noktiju namazati hranjivim uljem te umasirati. Ja koristim od Flormara, Noursing oil sa vitaminom E.



Kao što ste mogle primjetiti, nisam stavljala slike gelova i nekog korištenog pribora pa ću Vam staviti sada slike

Ovo su zasad nijanse gelova koje imam:



Moja kolekcija ukrasa za nokte:


Točkalice, meni dosta drag pribor jer volim s njima raditi leopard uzorak na noktima ili točkice, te na trenutnim noktima male mickey- je (možda se sad pitate o čemu govorim, ali vidjet ćete niže na slici)


Moja kolekcija kistova, neke još nisam stigla upotrijebiti, ali ima vremena :)


Odlično mi je došla ova Skurar tegla iz Ikee kao držač za sve moje rašpice, kistove i klješta


Spomenuti jastuk za ruke koji je izvan upotrebe trenutno


Iii napokon svi moji gelići, ima tu raznih proizvođača iako sam najzadovoljnija sa ovim od Rich nails-a, dosta su gusti pa je ponekad dovoljno nanijeti samo jedan sloj


Vjerojatno ste dosad čule, dosta cure po blogovima pohvaljuju od Evelina 8u1 lak koji je odličan za oporavak noktiju nakon skidanja gela. Očvršćuje nokte i potiče brži rast. Kao što možete vidjeti na slici, moj je već pri kraju.


 

Za kraj da vam stavim sliku svojih prvih noktiju:


I dosadašnjih noktiju koje sam radila sebi:





 
Eto, nadam se da sam nekima pomogla sa svojim savjetima. Pišite slobodno ako imate kakvih pitanja, sugestija...


Podrav od Vaše Irenchy :)

Primjedbe

  1. Draga Irenchy, blog ti je super.
    pribor za nokte ti je odlican, a i deje da niti nepricam. Za svaku pohvalu ;-)
    Slazem se za evelin proizvod i essence proizvode, ja sam takodjer veoma zadovoljna.
    Bravo i samo tako dalje ;-)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar