Organizacija lakova i ostalog pribora za nokte

Dugo sam tražila način kako da organiziram svoju kolekciju lakova, a opet da mi je sve pri ruci. Tražila sam savjete i prijedloge po različitim web stranicama, blogovima drugih cura i vidjela stvarno super ideje. Ali sve to mi nekako nije bilo za moju ionako malu i natrpanu sobicu. Dosad su mi lakovi i ostalo bili po razno raznim kutijama, po podu, ispod kreveta i išlo mi je na živce jer sam se svaki put popikivala na njih.

Pošto osim lakova, sam u procesu nabavljanja potrebnog pribora za ugradnju noktiju, tako sam tražila nešto sa minimalno 3 ladice. I neki dan sam slučajno naletila u jednom dućanu u Jurišićevoj, gdje sam našla kartonske ladičare sa dvije ladice.. A kako mi je to premalo, uzela sam dva samo u različitim bojama, crnoj i bijeloj da mi pašu u ostatak sobe.



Stvarno sam bila oduševljena njima, jer za cijenu od 100kn ja sam imala ladicar koji mi je toliko potreban. 

Kao što ste mogle vidjeti na prvim slikama, na ladičar sam gore smjestila dva stalka, jedan sa rašpicama, a drugi sa kistovima, točkalicama i škarama za tipse.



Eto da Vam pokažem po ladicama:



U prvoj ladici su mi zasad ove osnovne stvari za nokte, iako sam nju predvidjela za gelove kada mi stignu.



U drugu ladicu sam smjestila tipse, polirne blokove, ljepila i sljokice.


U trećoj ladici su mi lakovi za Nail Art, pa štambilji i šablone, te naljepnice za nokte.


Zadnja ladica je namjenjena lakovima, jer ipak su najteži i mjesto im je na dnu ladičara.

Eto cure, nadam se da sam Vam dala ideju za vašu kolekciju lakova.
Ukoliko imate kakvih pitanja, slobodno mi se javite! ;) 

Idući post stiže uskoro..

LP




Primjedbe