Flormar lakovi

Odlučila sam svoj prvi post napisati o svojem oduševljenju lakovima tvrtke Flormar. Neznam da li ste Vi isprobale koji od njih, ali meni su savršeni. Toliki izbor nijansa, različitih tekstura. Ma jednostavno, SAVRŠENO! 

Inače, ovo Vam je moja trenutna kolekcija Flormar lakova iako već imam u planu kupiti još par nijansi koje mi se sviđaju.


Ranije sam samo nalakirala te lakove i to je bilo to, a u zadnje vrijeme sam krenula malo kombinirati i crtati sa njihovim Nail Art lakovima. 

Ispod ću staviti par slika nijansa lakova, te slike na kojima sam upotrijebila Flormar lakove za Nail Art. 

 WL10 - Savršeni wet look

M08 - Crveni matte

 410 - po meni najljepša nijansa ljubičastog laka

13 - Obožavam crvene lakove i ovo mi je jedna od najdražih nijansi

 M117 - sad za proljeće idealna

Evo da vidite i par slikica sa Nail Art-om:

Ovdje sam koristila nijansu 13 (crveni), 300 (bijeli) i crni Nail Art

 Ovdje sam se igrala malo i crtala korzetiće, sa nijansama 125 (rozi), crni Nail Art i 39 (srebrni šljokičasti)

Uhh, ovdje je bilo puno nijansi za točkice, ali osnovne su bile već spomenute nijanse M117 (boja marelice) i 300 (bijeli)

Da malo razbijem monotoniju sive boje, upotrijebila sam leopard uzorak i to koristeći nijanse: 417 (siva), crni Nail Art i Alessandro lak za nokte br. 06

Ovi su mi najdraži koje sam dosad radila, nekak su mi baš proljetni za ovo nadolazeće vrijeme.. Tu sam koristila već spomenuti bijeli 300, i M114 (rozi), te opet crni Nail Art

 Korištene nijanse: bijeli 300, rozi M114 i srebrni šljokičasti 39

Eto, to bi za prvi put bilo sve od mene! Nadam se da Vam se svidjelo, i budite blagi jer ipak mi je to prvi post koji sam napisala :)

Pozdrav curke! 

Primjedbe